пятница, 24 февраля 2012 г.

Позитивні статуси Вконтакті


Зніс кінь яйце…та не просте – а дідові копитом!
Жити потрібно так, щоб депресія була у інших.
Вдихни на повні груди…Відчуй запах і смак шоколаду і ванілі.запах квітів і природи..вдихни..Відчуй життя!!!Повір у Себе..Повір у свою унікальність і неповторність.І повірять решта..
Найприємніше, що є у моєму житті, це чути його фрази, які починаються з слів “заради тебе”
Я боюся того, що мене притягує, уникаю того, хто любить мене, і клею тих, хто мені не потрібні!
Що за дурне правило? – Не суньте пальці в розетку! ТАК НЕ пролазять вони туди!!! Р.S. скільки разів уже пробував xD
Мама сьогодні чай поросила налити, так я їй у відповідь зараз почекай, чайник ще не завантажився=)
Те що у п’яної жінки на розумі, у п’яного чоловіка ніколи не вийде!
Дурість — та ж сама мудрість, тільки безпросвітна.
Не було що робити… Напився… Тепер відходжу=(((.
- Це ж як треба було розчаруватися в людях, щоб дружбою назвати бензопилу?
Про яку глобалізацію може йти мова, якщо у світі до сих пір, як мінімум 13 типів розеток і штепселів?
“Що ж у цьому світі не так?” – Думав колобок, нервово пережовуючи лисицю