пятница, 24 февраля 2012 г.

Статуси про день народження (днюху) для контакту


20 років сьогодні мені, тільки вітер в голові…
Бажаю тобі спотикатися тільки про мішки з грошима і падати тільки в руки надійних друзів!
Сьогодні у мене день народження … ще на один рік ближче до пенсії
Тільки дурень може святкувати роки наближення своєї смерті
Мити посуд після дня народження – привілей іменинниці
Хоч в мій ДР припиніть пизд*ти овочі з мого городу
Чому на день народження тортик їсти покладається? Тому що, на жаль, свічки в пиво не встромляються:)
День народження свято дитинства і нікуди нікуди нікуди від нього не дітися)
День народження сумне свято – пиво, горілка … унітазик …)
І зовсім не важливо, що я тут напишу, важливо те, що я просто є … і важливо те, що цей день належить лише мені … нехай це всього 24 години, але вони МОЇ!
Можна я сьогодні побуду трошечки щасливою? з днем народження мене =)
Сталася така фігня: 20 років тому мої батьки займалися сексом …
Всі хто бажав мені на минулий день народження: щастя, любові, благополуччя … і т.д. Розчарую,не  збулося н*хрена!