пятница, 24 февраля 2012 г.

Статуси про взаємне кохання для контакту


Ти моє світло!!Коженраз коли я згадую тебе я розумію що я Тебе дуже кохаю!!Ти мене зігріваєш!!Без Тебе темно!!
Наші вуста зливаються у довгому солодкому поцілунку…Приносячи солодкі миті і задоволення..
Моє кохання до тебе мов промінь світла.Такий яскравий і сильний,що біля нього усе зло згоряє…Любитиму тебе вічно…Ти моє безсмерття.
Кожного разу коли згадую Тебе – сотні метеликів у мені виринають на світ,і несуть у собі моє кохання до Тебе…ти моє життя..
Коли ти поруч – я кружляю у танці з дощем сміючись….Ти береш мою руку і я відчуваю що поруч з тобою я можу взлетіти…Високо – Високо
Візьму твою руку і прикладу до свого серця – доки воно бється – ти там житемеш…А якщо зупинеться не дай Бог – кохання залишеться у вічності…
візьми мою руку…Міцно стисни у долоннях…Тримай…я так боюсь Тебе втратити.я твоя навіки…Кохаю тебе…Наше кохання сильне…..
Для мене ти джерело живої води..з кожним глотком хочеться пити ще і ще…Кохаю тебе.
Я ніколи не вірила у взаємне кохання..ніколи не думала що воно буде саме у мене..А тепер Ти і Я – дві лінії,що зійшлись у крузі..Люблю тебе…Наше кохання мов світло …Для всіх таке ярке
Я і Ти!!!Разом ми одне ціле..Разом ми полумя свічки,що освідчує темну кімнату..Разом – ми сміх дитини – такий чистий і дзвінкий…Я і Ти!!!І Кохання наше..Що обєднало….Люблю
Моє серце у долонях..Я простягаю його тобі…Бери – шепочуть уста…І ти береш і міцно зжимаєш,і прикладаєш до свого серця..Кажучи – берегтиму..І відаєш своє…
Я дзвінко сміюсь ідучи по вулиці,не минаючи калюж і болота…Я щаслива!!Ти поруч….Ти моє життя!!!!Я щаслива що кохаєш мене Ти!!!!Я люблю Тебе..Люблю Тебе за ті моменти щасття у які ти вриваєшся раптово і забираєш мене у Свій світ …
Я люблю Тебе..Я потребую Тебе…Ти світло,ти тінь,ти вітер….Я поруч
Ти моє сонце яке торкається моїх пальців,ти вітер що торкається лиця,ти світло що випроміннює тепло і сяйво..Кохаю..
Ти моє Чудо..яке так любить усміхатись і інколи злиться,Ти моє чудо – яке дарує мені тепло своїх рук ніжно підносячи долоньки…Люблю своє чудо
Як хочеться сміятись від твого дотику теплої долоньки,як хочеться бути з тобою ще і ще ….І дивитись на хмари…Лежачи на траві…Я і Ти…І мрії…Кохаю..