пятница, 24 февраля 2012 г.

Смішні статуси для контакту


Якщо людину кусає вампір, він стає вампіром. Таке відчуття, що дуже багатьох навколо покусали свині…
Вирішив от я постібатися з друга, зайшов на гей сайт, реєструю його, пишу його майл… Все б нічого якби не повідомлення: “Такий користувач зареєстрований ”
…- сядь в машину, цукерку дам. -не сяду. -сядь в машину, дві цукерки дам. -несяду. -сядь в машину я тобі шоколадку дам. -блін, тат я тобі сказала, я в жигулі не сяду! …
- Так, синку, крок, ще крок. Молодець. Маша, неси швидше камеру – син з випускного повернувся.
Жила собі Белла. Любила Едварда. І тут з’явився Джейкоб і зняв майку
Хімія – це, як фізика,але в іншому кабінеті! І нічого не зрозуміло)
- Я знищу цей світ!!! – Шапку вдягни! – Ну мааам!
Чоловіки як адвокати – в чому б їх не звинувачували, вони завжди знайдуть виправдання.
.. дивлюся в дзеркало … ніби нічого так … гарна … підходжу ближче, придивляюся … йо-майо-БОГИНЯ…
Для когось Я-Сонечко, для когось- Сонячний удар, а комусь взагалі Не світить …
Шкода, що нема, “Міжнародного дня Козла”! …Я б деяких привітала…
Відразу видно, що погода – жіночого роду. Всякі там дядьки-синоптики намагаються спрогнозувати її, а вона що хоче – то й чудить!
Судячи з пошуку людей в контакті – Роберта Паттінсона та Джастіна Бібера на Землі більше, ніж китайців.
В історію важко увійти, але легко вляпатися!
У кожного своя думка, а в багатьох ще – і діагноз.