воскресенье, 1 июля 2012 г.

СМС про кохання, любов, сумую,еротичні,обломи

Коханий, зроби ЦЕ!!! ....зроби швидше .... не тягни ..... я ХОЧУ ЦЕ ЗАРАЗ !!!! .. я вся горю від бажання .... нууу ДАВАЙ !!!! .. не муч мене чеканням ....я серйозно цього дуже сильно хочу .... НУ НАПИШИ Ж МЕНІ СМС :)


Хочу запропонувати тобі одну подорож: напрямок - зірки, транспорт - серце, водій - кохання, пасажири – Ти і я , білети - без повернення ... Так ти зі мною?


Два сонця є у мене
одне світить мені з високих небес
друге читає моє смс.



В серці спокою нема!
І душа чомусь сумна!
Це Тебе вона шука!
Бо без Тебе не жива!



Я тебе зву, а ти не чуєш. Я на тебе дивлюся, а ти не бачиш. Ночами я плачу, ти не знаєш. Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ! А ти не розумієш!!!


Мені наснився нині сон,
Як ми удвох співали в унісон,
На сонці ніжились, мов кішки,
Були щасливі і гуляли пішки.



Як би тяжко Тобі не було, все ж на поміч прийти я зумію і віддам свого серця тепло, і кохання й надію і мрію.


Сухій траві не потрібен дощ і небо ні до чого убитому птаху. І ти підеш, коли-небудь, щоб більше ніколи не повернутись.


Я Тебе кохаю,
Ніде не відпускаю,
З Тобою хочу бути,
Слова любові чути.



Є дещо, що приємо робити мені, - заплющити очі й думати про тебе...


Привіт, (ім’я), Чарівна блондинко, Сонячна богиня, Золота людина! Ти, мов перлина, Солодка малина, Квітуча долина, Бажана дівчина!


Якщо одного разу ти помітиш, що ти в темній, похмурій кімнаті, де довкола темні, всі в крові стіни і зі всіх кутків капає свіжа червона кров... знай – ти в моєму серці...


Не став крапку там, де серце ставить кому...


Іноді я аналізую, що хорошого я маю в цім житті...
і прокрутивши все в голові розумію...
що є тільки Ти
...Я Тебе безмежно кохаю.



Привіт... я злодій... я тут для того, щоб вкрасти Твоє серце.


Якщо хочеш легкий секс, то натисни 1, бурхливий - 2, оральний - 3, анальний - 4, поза 69 - 5, а от якщо хочеш повний пакет послуг, то ... набери мій номер.


Мені дуже шкода, що бачимося ми рідко.
Але, забувши про совість, розум і честь,
Мрію про тебе, моя цукерка.
Частіше розгортати і їсти!



Ти на роботі киснеш, дорогий?
Визволи себе, ходімо зі мною!
Мої обійми будуть солодкі
На шовковій постелі гладкою!
Ти не захочеш сказати «Ні» -
Я зроблю тобі мінет!



Хочу пестити тебе руками
І твої губи цілувати,
І бурхливим ласкам віддаватися ...
Хочу тобі себе віддати!



Слухай, що в тебе з телефоном? Я тобі дзвоню, а мені кажуть: «Абонент зараз займається сексом, дочекайтеся своєї черги».


/)/)
=('•')=
Це кролик любові. Якщо не відправити його іншому абоненту, то затрає до смерті.



Пестять руки моє тіло,
Терзають трепетну плоть,
Так гаряче і так уміло,
Промежина, груди, потім живіт!

Прелюдія майже c оргазмом,
Давай, улюблений мій, давай,
У печері пристрасті стало волого,
І до ранку ти не кінчай!



Любов - це хвороба, яка вимагає постільного режиму.


Мені не вистачає твоїх рук, які пестять мене, мені не вистачає твоїх очей, які дивляться на мене з ніжністю і турботою, мені не вистачає твого тіла, від якого виходить тепло, мені не вистачає твого серця, яке любить мене.
МЕНІ НЕ ВИСТАЧАЄ ТЕБЕ! Я сумую!



Я сумую без тебе трохи,
хочу в очі твої дивитись,
Доторкнутись до тебе ніжно,
із струмочка разом напитись.
Я до тебе прилину ніжно,
зазирну до думок та в душу,
Біля тебе бути я хочу,
що там хочу – я просто мушу.
І нема красивіш нічого,
ніж той блиск, у очах коханих,
І немає миліш нічого,
ніж той дотик такий жаданий.



Я безмежно сумую за тобою...


Я не можу тебе забути, Що робити мені не знаю. Хочу іншого полюбити, Але за тобою страждаю!


Мила моя Киця! сумую за тобою...
Мрію обійняти тебе, ніжно поцілувати
в ці неповторні вуста і тихенько
прошепотіти тобі на вушко "кохаю тебе"



У серці вимкнули світло.
І в душі затишку немає,
Що зі мною? Я відповідаю
Сильно за тобою сумую!



Сиджу один, дивлюся кіно
Але без тебе мені це все одно ...



Если ты читаешь мое СМС и думаешь,что я в очередной раз буду писать о любви, то ты ошибаешься - мне просто нечего делать!


У меня к тебе одно очень важное дело...
Я очень волнуюсь и даже не знаю с чего начать!
Только ты не переживай и лучше присядь!
Лучше будет если ты это узнаеш от меня!
Дело в том, что... Деда Мороза не бывает!



Баю-бай, Малыш ты мой,
Буду я во сне с тобой,
Буду в шейку целовать,
СПИ, тебе ж с утра вставать!



Твоя форма идеальная, твоя кожа нежная, вой запах сводит меня с ума, у тебя потрясающие глаза. От одного моего прикосновения ты заводишься.... Моя любимая… ferrari f50...


Возьми его в руки Дотронься губами ,он твердый как камень,попробуй на вкус ,и прижмись щекою голой , мой самый любимый стакан с кокаколой !


Я беру его в ротик, сжимаю губами. Мой милый, хороший, ты твердый как камень! Люблю тебя часто я брать за конец... Ведь сладкий ты очень, мой леденец!


Мне надоели твои розы, что носиш ты мне по утрам...
И не роняй на землю слезы, ведь я и так тебе не дам!



Не влюбляйтесь дети с малых лет,
От любви таблеток нет!