пятница, 13 июля 2012 г.

♥♥♥КОХАННЯ♥♥♥ ...біль чи щастя? ...секс чи почуття? =))





Я вмію любити, вмію прощати, я вмію кусатися, можу приголубити, голосно топну ногою, доторкнуся рукою ... очима сказати,що ти мій!



Любіть один одного такими, які ви є, і вчіться жити, як в останній день - адже колись він дійсно стане останнім.

Так хочеться справжнього кохання... Щирих почуттів... Без брехні та зрад...



Хочу жити в місті під назвою КОХАННЯ, на вулиці РОЗУМІННЯ, щоб вікна виходили на проспект МРІЇ, а дорога вела до моря під назвою ЩАСТЯ....



Бережіть кохання, якщо воно взаємне; бережіть дружбу, якщо вона вірна; бережіть батьків - бо вони у вас одні!!!



Просто зателефонуй, ти ж знаєш, я не скину. Скажи що погано, ти ж знаєш, в біді не кину. Набери мій номер і мовчи, якщо говорити надто боляче, я і так все почую...

Не бійтеся помилок у житті. Без них щастя не побудувати...

Мені пофігу ті, хто мене ненавидить. Я живу заради тих людей, яким я приношу щастя!

Контакт - злий жарт. Під фото тобі коментують: ти така красуня, сонечко, милашка і т.д., а в житті ці люди чомусь мовчать? що їм заважає підійти і сказати: "ти так чудово виглядаєш". Люди лаються в житті, а миряться в контакті, надіславши повідомлення або намалювавши сердечко, невже ми всього цього хочемо? невже це спілкування в контакті замінило нам реальний світ? куди ми котимося? замість того, щоб погуляти, помріяти ми йдемо сюди, замість того, щоб прийти після зустрічі з коханим і згадати все найприємніше, ми йдемо в контакт, для того щоб подивитися який він написав статус. Ми ображаємося на те, що коханий за цілий день не надіслав нам жодного повідомлення в контакт. Ми перестали любити поглядом. Ми стали любити очима. Я думаю цю фразу багато хто зрозуміє...

"...він впаде на коліна і благає, щоб доля повернула ту любов, 
до крику, до жалю і до нестями він хоче обійняти її знов!..."