вторник, 13 марта 2012 г.

Статуси на День Матері


Мама це найважливіше в нашому житті, статуси на День Матері призначені для того, щоб ви не забули привітати маму найтеплішими словами.
Тільки МАМА носить нас все життя, 9 місяців в животі, до 3-х років на руках і все життя в своєму серці.
Материнські руки – втілення ніжності …
Сьогодні День матері! мамочко, я тебе дуже люблю, прости мене за всі вчинки, які приносили тобі біль …люблю! зі святом, моя рідна!
Дорогі Мами! З днем матері! Бережіть своїх мам. Щоб вони не говорили, все одно вони нас люблять! Вони роблять все для нас. А саме головне вони подарували нам життя!
Серце матері – це безодня, в глибині якої завжди знайдеться прощення.
Мама вчила не матюкатися, життя навчило не матюкатися при мамі …
Я люблю це життя! Але більше я люблю ту, яка мені це життя подарувала … Я люблютебе, Мама! -
Тільки для тебе б’ється моє серце, мама.
Дорослими стають, не коли перестають слухати маму, а коли розуміють, що мама була права!
Твоя дівчинка виросла, мамо, виросла. І ніколи не докоряє тебе і не дорікає минулим і не судить за помилки.
Ми часто не цінуємо і не розуміємо що таке мама і не замислюємося, хто подарував тобі життя на цьому світі
Серце матері – невичерпне джерело чудес
-мам, він зрадив мені. боляче. -чо ти ревеш? коли говно на вулиці обходиш – не плачеш. і зараз обійди і не плач
Просто вмійте говорити мамі “пробач” і “я люблю тебе” ми говоримо надто багато слів, а їм потрібно часом тільки це.
Без мами дуже важко, і меркне все навколо … Рідніш на світі немає її, вона – твій найближчий друг.
Дорослим стаєш тоді, коли в телефоні міняєш “мама” на “мамочка”!
Мамочко, ти мені життя подарувала … а я за тебе його віддам ..
Я приїду до тебе, моя мама, поцілую зморшки твої, нехай проносяться роки вперто … тільки ти, моя мама, ЖИВИ …
Любові гідна тільки мати! Лише вона вірна, і може вічно чекати!
Материнство – найважча з робіт, що приносить радість.
Хлопці йдуть і приходять, подруги люблять і зраджують, але єдина людина, якій ти можеш про це розповісти-це МАМА!
Що? Ні, мам, у мене не сумне обличчя … Куди я в дощ? Не знаю. Не хвилюйся, я просто повернуся, коли сяде плеєр …
Пропущені виклики: Тато (1), Брат (1), Мама (48)
Хочу завжди бачити твою посмішку. Найщирішу і саму рідну. Люблю тебе матуся *
А знаєте хто я? Я дочка – найкращою мами в світі!
Любов матері – це єдина любов, від якої не можна чекати зради.
Для багатьох щастя – це два літри. А для багатьох – це всього два грами. А для мене щастя – це бачити, як посміхається моя Мама!
Бережіть своїх матерів, як квіти від холодної хуртовини: їх любов у сто крат гарячіша, ніж друзів і улюбленої подруги.
Кожен носить в собі образ тільки однієї жінки, яку ніколи не забуде, тільки ця жінка свята, тільки про неї ми думаємо в біді! Ця жінка – МАМА!
Мама вчила мене вірити в Бога: «Молися, щоб ця гидота відіпралась»