вторник, 13 марта 2012 г.

Статуси про почуття


Почуття вирують кругом нас і статуси про почуття ми можем писати в контакті хоть щодня.
Коли ми знаємо, що наші почуття взаємні, тоді ми помітно відчуваємо, що наше життя стає кращим)))
Почуття – як Louis Vuitton – Або справжні, або не треба ♥
У любові теж є осінь і пізнає її той, хто забув смак поцілунків улюбленого
Всі почуття коли-небудь вмирають, і, вмираючи, перетворюються на зірки. Якщо мені хтось скаже про вічне кохання, я покажу йому нічне небо..
Погана поезія завжди виникає від щирого почуття.
Любов придумали чоловіки, щоб не платити жінкам гроші.
Розлучилися … за моєю ініціативою … тепер сиджу плачу і не знаю що робити … всередині все розривається на шматки і хочу крикнути: ненавиджу! знаю що люблю … перед очима все що було … просто те що відчуваю …
я люблю коли вона пише в статусі що любить мене … шкода тільки що після сварок або сексу …
Відстань це не причина для ревнощів і зради, а спосіб перевірити свої почуття.
Ти шукаєш своє щастя… Як жаль, що ти не розумієш, що воно вже давно поруч… Але боїться виказати свої почуття…
«Ми завжди боїмося скривдити чужі почуття. Наші почуття не боїться образити ніхто»
літо скінчилося, а значить тепер буде тільки: хочу спати, мені холодно і давай нап’ємося в суботу
Кохання –це найбільш перевірений засіб подолати почуття сорому.
Творці клавіатури знали … навіть кнопки б ю л поставили поруч, що б швидше повідомити про свої почуття, швидше сказати ЛЮБЛЮ!
Не треба давати надію людям на взаємні почуття якщо їх зовсім немає, адже ви витрачаєте їх життя на очікування вашої відповіді.
Дайте мені листок паперу й олівець – і я вам напишу вірші. Дайте мені гітару – і я складу вам музику. Дайте мені серце – і вам зроблю любов.
Через рік я буду над цим сміятися, але сьогодні мені боляче.
Іноді немає сміху, немає посмішки, але є почуття і біль, які будуть зустрічати тебе перед входом до щастя..
Найжахливіше почуття, коли тобі шалено хочеться сказати йому: “Я люблю тебе”, але не виходить навіть: “Привіт..”
Осінь – це кава з корицею, кленове листя, різнокольорове, як частина дитячого малюнка, теплі, ніжні плюшки з ваніллю і тонкий запах диму ..
Ох, досвід почуття, як він заважає відчувати!
Пам’ятаєш, ти хотів засипати зі мною разом, але не встиг … Пам’ятаєш, ти мріяв. Зробити все як я хотіла, і знайти наш втрачений рай ..
зараз в моді пафос, а не почуття. докотилися, бля.
Всі почуття коли-небудь вмирають, і, вмираючи, перетворюються на зірки. Якщо мені хтось скаже про вічне кохання, я покажу йому нічне небо..
♠ ♫ ♠ не така, як всі .. Не дихаю і не сплю .. Не така, як усі … тому, що люблю! ♠ ♫ ♠
Він -: Ти бачила, я присвятив тобі статус? .. Вона-: А ти бачив, що я присвятила тобі життя?
Якщо дійсно кохаєте когось і хочете бути з цією людиною – перестаньте економити свої почуття…
Ну і що, що я тебе люблю… Я сховаю це почуття від тебе, і зроблю так що ти його більше ніколи не відчуєш…
Почуття обов’язку — це якраз те, що ми хочемо бачити в інших.
Хто постійно піклується і про почуття, і про думки, той носить дрова, в які вогненна блискавка вдарить саме в той момент, коли їх буде достатня кількість.